8 grudnia 2009

Ogłoszenie.


Wiem, że długo mnie nie było, ale nie zdradzę wam powodu mojej nieobecności.
Notki nie będą się ukazywać tak często jak wcześniej, ale nie będę też nieobecna aż tak długo.
Ogłaszam wszem i wobec, że wróciła Setsuna z nową szatą graficzną, nowym rozdziałem, z nowymi pomysłami i z nowym pseudo (tzn. moim starym xD).
Od teraz będę tworzyć jako Arfendes.

Coś jeszcze?
Aaa tak, otóż zostałam jakiś czas temu oceniona i chcę się z wami podzielić tymi ocenami.
-> Literacka krytyka <klik>
-> Oceny Miyu <klik>
Choć oby dwie się różnią, bo w jednej skrytykowany był mój poprzedni szablon, a w drugiej treść mojego opowiadania, to mimo wszystko nie zamierzam rezygnować z mojego stylu pisania.
Tym co komentują moje opowiadanie, podoba się to, co piszę :)
Oczywiście rozumiem, że nie każdemu  musi się wszystko podobać.
To wasze zdanie i szanuję je, ale mam także własne zdanie i nie zamierzam go zmieniać :)
Będę pisała tak, jak mi się podoba :)


No i oczywiście nowy rozdział już wkrótce :*
___________________________________________________

6 komentarzy (opublikowane na blog.onet.pl):

~Aii.
9 grudnia 2009 o 19:23
Nawet nie masz pojęcia jak się ciesze, że wróciłaś. Myślałam, ze to będzie koniec tego bloga. Na szczęście moje przypuszczenia okazały się mylne. Mimo, iż jestem ciekawska to nie będę pytała się dlaczego rozdziały będą ukazywały się rzadziej, no chyba, że sama napiszesz. Co do ocen to zawsze jest dobrze przeczytać szczerą opinie na temat bloga.Co do grafiki to teraz jest o niebo lepiej (bez urazy). Szablon jest po prostu cudowny. Tajemniczy i taki… delikatny, a jednocześnie brutalny. Mam wątpliwości czy mnie zrozumiesz, ale z natury jestem optymistką.Cóż mogę jeszcze dodać? No tak. Pod Twoimi poprzednimi rozdziałami podpisywałam się Toti, a teraz zmieniłam ten nick na Aii. Piszę to by nie było zbędnych nieporozumień.Z niecierpliwością wyczekuje na 14 rozdział i nie pisze tego by Ci się podlizać, gdyż nie mam w zwyczaju kłamać co nie zawsze wychodzi mi na dobre. Zastanawiam się po prostu czy zmienił się Twój styl pisania, czy nadal jesteś w tym dobra, czy nie. A tak na koniec: dlaczego masz spis rozdziałów skoro jest tutaj szeroka lista?

tuusiaczek@buziaczek.pl
23 lutego 2010 o 13:22
Kobieta zmienną jest, a ja już w szczególności. Chciałabym Ci tylko napisać, iż zmieniłam nick na Kailene i prosiłabym Cię byś informowała mnie o nowych rozdziałach na moim blogu utracona-dusza.blog.onet.pl. Z góry dziękuję i przepraszam za całe zamieszanie.PS Pamiętasz niebieski szablon z dziewczyną o niebieski oczach i Gaarą w prawym dolnym rogu? Jeżeli tak to czy mogłabyś go przywrócić? Myślę, iż wtedy blog wiele by zyskał.

~Sumiko
15 grudnia 2009 o 22:59
Pojawiło się info na nightmare-of-nightpozdro i serdecznie zapraszam <3ps: cieszę się,że powróciłaś ;p new szablon kawaii <3 czekam na nn Edd

domcia18@buziaczek.pl
18 grudnia 2009 o 12:18
siemkann z okazji roczka <3serdecznie zapraszam i pozdrawiamgoku.xx.pl

~Radhika Murai
21 grudnia 2009 o 14:32
Aaaaaa!!!!!!!!!!!! Mój skarbie najdroższy, kochany, moje słońce ty!!! Nareszcie!!! Nie mogłam się doczekać!! Piękna szata graficzna skarbie, jak zawsze prawda?? i czekam na nowość. Ja wiedziałam że Wielki Powrót nadejdzie!! Huurrraaa!!!!!!

domcia18@buziaczek.pl
24 grudnia 2009 o 11:35
Merry Christmas <3U mnie na blogu świąteczne życzenia dla Was <3 Serdecznie zapraszam <3Sumikogoku.xx.plps:widze,że new szablon ;p kawaii <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz