20 stycznia 2010

Ogłoszenie.

Niestety w związku z awarią mojego komputera, nie wiem kiedy pojawi się nowa notka... straciłam wszystkie dane łącznie z nowym 15 rozdziałem <płacze> szlag mnie trafi, bo na dysku miałam wszystko... nie zdążyłam nawet nic zgrać na płyty :( Wybaczcie mi i życzcie powodzenia, bo będę próbowała odzyskać jakiekolwiek dane.
___________________________________________________

6 komentarzy (opublikowane na blog.onet.pl):

~Ashley
25 stycznia 2010 o 14:53
Och nie! ;/ Ale musisz dać szybko notkę! Komp MUSI się naprawić…

~oceniający
26 stycznia 2010 o 15:13
Chcesz stać się lepszy? Chcesz poprawić swoją pisownie? Chcesz wypaść o niebo lepiej w oczach swoich czytelników? Chcesz kontynuować pracę nad swoim warsztatem literackim? Proszę bardzo. Teraz masz szanse. Krytyczna, acz niebolesna krytyka twojego opowiadania na Iken. Jest to nowa ocenialana, która prawdopodobnie nie różni się do żadnej innej. Spróbuj już dziś poszukać nowych sił. Umożliwi ci to nowo założona oceniania – http://iken.blog.onet.pl/. Załoga bloga zaprasza.

~Tamiko-chan
28 stycznia 2010 o 16:22
Setsunaaa znaczy Arfendes ! TY żyjesz ! ^ ^ iiicha *dziki taniec deszczu*Zrobisz mi szablon ?! Kocham Cię, wiesz? ;*

radhika_murai@autograf.pl
13 lutego 2010 o 20:53
Bejbe, nie jest dobrze. Powiem nawet, jest źle! Musisz to nadrobić, ja w cb wierzę. I nie opuszczę, i’m sorry za tak późny komentarz. Ale daj z siebie wszystko, lubimy wyzwania c’nie? ;);):) W każdym razie na http://www.radhika-murai-dance-academy.blog.onet.pl nowa notka. Z informacją ale to co innego. Zapraszam ;*;*;*;*;*;*;*;

~O-red
5 kwietnia 2010 o 19:42
Przeczytałam kilka rozdziałów i zaraz nadrobię resztę :] Piszesz naprawdę fajnie, mam nadzieję, że szybko tu wrócisz! Pozdrawiam[o-red]

~Fenobelle
1 maja 2010 o 17:07
Posłuchaj mnie. Wiem, jak możesz je odzyskać. One wciąż tu są i Twoje rozdziały nie zniknęły. Wystarczy tylko, że zaznaczysz w ustawieniach bloga, że można kopiować treść, a następnie klikniesz w SPIS ROZDZIAŁÓW i skopiujesz sobie treść każdej notki. Wybacz, dawno mnie tu nie było. Pewnie mnie już nie pamiętasz (mroczna-strona-jasnosci.blog.onet.pl). Do zobaczenia i mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać rozdziały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz