20 maja 2010

Powrót autorki



O kurcze strasznie dawno się tu nic nie pojawiło...
A dlaczego? Powód prosty 3 miesiące niesprawny komp, praca, szkoła, życie prywatne...
Danych nie odzyskałam, bo dysk zepsuty mechanicznie, a nie mam na tyle kasy by zapłacić za odzyskanie danych z takiego dysku...
Ech życie jest brutalne, ale cóż jestem już z powrotem i piszę nowy rozdział...
Mam nadzieję, że się sprężę i szybko go wstawię....
Jak widać nowa szata graficzna, mam nadzieję, że się podoba...
Mam nadzieję, że nie straciłam moich kochanych czytelników...
Dla was wróciłam...
Buziaki
Wasza Arfendes

A tak na marginesie Serenity i Gaara mnie poganiają...

___________________________________________________

1 komentarzy (opublikowane na blog.onet.pl):

~Kóóki.
24 maja 2010 o 16:40
SPAMdiamentowy-brzask to nowa ocenialna. Zgłosisz się?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz