24 grudnia 2010

Merry Christmas and Happy New Year

Są w życiu chwile, gdy wszystko koloru nabiera.
Gdy miłość wygrywa, nienawiść umiera
a obcość w bliskość przemija.
Gdy radość smutek zastępuje
a uśmiech jak nigdy smakuje.
I czujesz, że jest do zrobienia dobrego tyle.
więc w te święta życzę Wam,
by to nie były już tylko chwile!
Wesołych, zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy
życzę wszystkim moim czytelnikom.

Do życzeń dołączają także Srenity i Gaara.
___________________________________________________

6 komentarzy (opublikowane na blog.onet.pl):

~Warsztatowo
27 grudnia 2010 o 00:45
Widzę, że lubisz pisać, zresztą tak jak i ja. Może chcesz dołączyć do osób, które starają się poprawić swój warsztat i próbują pisać na różne tematy?Jeśli tak, zapraszam: warsztatowo.npx.plPozdrawiam serdecznie :)PS Jeśli czasem chcesz pisać, ale nie wiesz, o czym (ja tak miewam ;)), myślę, że ‚warsztatowo’ może rozwiązać ten problem ;)

~Tori
7 stycznia 2011 o 19:48
Ej, siemka, tu Tori z bloga http://www.sasuke-tori.blog.opnet.pl.. Pamiętasz może mojego mejla do bloga? bo zapomniałam… ^ ^’ jak tak to napsiz mi w komciu bd wdzięczna :**

kimi0510@onet.pl
16 stycznia 2011 o 16:43
http://przygody-shiny.blog.onet.pl NN. Zapraszam, Yuko

kimi0510@onet.pl
6 lutego 2011 o 17:24
http://przygody-shiny.blog.onet.pl/Rozdzial-V-W-poszukiwaniu-szcz,2,ID421268097,n NN

radhika_murai@autograf.pl
5 kwietnia 2011 o 21:16
…Aż mnie powalił ten new szablon O.ONo takie oczy zrobiłam. Piękny, cudowny, wspaniały nie! Tego nie da się opisać. Kurczę. Ale…nie, nie znajduję słów nawet. Genialny. Zresztą ty wiesz, co ja uważam na temat twoich szablonów ^^.A tak w ogóle to pragnęłambym, prawda, zapytowywać się Cię yyy…gdzie nowy rozdział jest? Bo coś…nie widzę…może oślepłam. Nie? No, to trzeba nadrobić. Oczywiście nie poganiam ale jakbyś chciała…to może napiszesz…coś nowego? ^^ ;*

~hiroko
28 kwietnia 2011 o 21:28
szablon fajny…a kiedy notka?^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz